Zasady rejestracji
Rejestracja na Kongres odbywa się za pośrednictwem systemu konferencyjnego, dostępnego pod adresem: Rejestracja.
Po zakończeniu procesu rejestracji możliwe jest złożenie propozycji referatu lub sesji oraz dokonanie opłaty.
Kolejne etapy procesu rejestracji są opisane w systemie.
Prosimy postępować zgodnie z instrukcjami.
Podany w trakcie rejestracji adres e-mailowy będzie służył jako login podczas kolejnych logowań do systemu.
Na ten adres będą również wysyłane do Państwa wszelkie bieżące informacje dotyczące Kongresu.
Po zakończeniu procesu rejestracji, użytkownicy mogą zalogować się do systemu pod adresem: LOGOWANIE DO SYSTEMU
Zgłoszenia referatów
Zarejestrowani użytkownicy mogą zgłaszać propozycje wystąpień podczas Kongresu.
Zgłoszenie wymaga umieszczenia w systemie pełnej treści referatu w terminie do 6 czerwca 2025 roku.
Podczas zgłaszania referatu istnieje możliwość wyboru preferowanej formy prezentacji – prezentacja ustna lub poster.
W wypadku referatów współautorskich, należy także wskazać osobę prezentującą – podczas Kongresu będzie można być tylko raz osobą prezentującą.
Każdy użytkownik może zgłosić co najwyżej trzy propozycje referatów, jako autor lub współautor.
Zgłaszane teksty powinny zawierać od 5 000 do 10 0000 wyrazów i być przygotowane zgodnie z wytycznymi umieszczonymi pod adresem: [https://kongres2025.pte.pl/wskazowki-dla-autorow-referatow/]
Informacja o akceptacji albo braku akceptacji referatu (referatów) do prezentacji podczas Kongresu przekazana zostanie na adres e-mail, podany w procesie rejestracji, w terminie do 15 lipca 2025 roku.
Warunkiem możliwości wygłoszenia referatu jest wniesienie opłaty konferencyjnej do dnia 30 września 2025 roku.
Zgłoszenia sesji
Zarejestrowani użytkownicy mają również możliwość zgłaszania propozycji kompletnych sesji.
Zgłoszenie tego typu wymaga wskazania organizatora (moderatora) sesji oraz od czterech do sześciu uczestników (organizator może być jednocześnie jednym z uczestników).
Zgłoszenie wymaga przekazania w systemie konferencyjnym pełnej treści wszystkich referatów przewidzianych w sesji w terminie do 6 czerwca 2025 roku.
Informacja o akceptacji sesji do umieszczenia w planie Kongresu przekazana zostanie na adres e-mail organizatora sesji, podany w procesie rejestracji, w terminie do 15 lipca 2025 roku.
Warunkiem umieszczenia sesji w planie Kongresu jest wniesienie opłaty konferencyjnej do dnia 30 września 2025 roku przez organizatora oraz wszystkich uczestników sesji.
W sytuacji zróżnicowanej oceny poszczególnych referatów, organizatorzy zastrzegają sobie prawo nieprzyjęcia sesji, ale akceptacji wybranych referatów.